سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/11/13

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ "زَهُوقاً

«حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است.»....


زجاء الحق مسلم بود وپیدا ............ که ان الباطلَ کانَ زهوقا


                      shakh.jpg
امام کاظم (ع): رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَ یَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِید.
مردی از قم قیام می کند مردم را به حق دعوت می کند ؛ گرد او قومی جمع می شوند که مانند پاره های آهن استوارند.

بحارالانوار ،ج57،ص




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/11/12
              

بسم الله الرحمن الرحیم
چند عمل ساده برای کامل تر کردن نماز ها

1- مسواک
دو رکعت نماز با مسواک بهتر از هفتاد رکعت نماز بدون مسواک است .

  من لایحضره الفقیه صدوق


2-استنشاق و مزه مزه در وضو
باعث آمرزش و غلبه بر شیطان است

  ثواب الاعمال صدوق ص43


3- استعمال عطر
باعث میشود ثواب نماز هفتاد برابر شود.

  ثواب الاعمال ص120


4- انگشتر عقیق
دو رکعت نماز با عقیق معادل هزار رکعت بدون آنست.

  عدة الداعی ابن فهدحلی ص220


5- گفتن اذان و اقامه
باعث میشود دوصف از فرشتگان پشت سر مومن نماز بخوانند.

  ثواب الاعمال صدوق ص72


6- رکوع کامل
باعث نداشتن وحشت قبر می شود

  ثواب الاعمال صدوق ص73


7- خواندن سوره قدر در یکی از نمازها
باعث آمرزش گناهان می شود.

  ثواب الاعمال ص267


8- تسبیحات حضرت زهراء سلام الله علیها بعد از نماز
بهتر از هزار رکعت نماز نزد حضرت صادق علیه السلام

  فلاح السائل ص155
.
.
.
1 - عمل کنیم.
2 - برای دوستان ارسال کنیم تا هرمومنی به آن عمل کرد ما هم شریک باشیم.




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/11/11

                                         « پارادوکس »            

                           88ec84a22d.jpg

جوکار : کسانی که کمک مهندس رحیمی برای انتخابات مجلس هشتم به نمایندگان اصولگرا از طریق شخصی به نام جابر ابدالی را محکوم می کنند بدانند در شرایط فعلی نیز دولت تدبیر و امید کمک‌هایی بلاعوض یا در قالب وام به نمایندگان ادوار اصلاح‌طلب برای تبلیغات می کند که این نیز محکوم است.

 نکات جالب و قابل تامل ...

1- این اتهام مربوط به قبل از حضور آقای رحیمی در دولت نهم و دهم هست (سال 82).

2- آقای رحیمی مدعی است که از قوه قضاییه در مورد آقای جابر ابدالی ( حامی مالی جریان اصولگرا برای انتخابات مجلس هشتم ) استعلام کرده که قوه قضاییه سلامت مالی این شخص را تایید کرده .

3- جالبه بدونیم اسناد تخلف پرونده کرسنت (جونیور مهدی هاشمی ) رو آقای رحیمی افشاء کرده ( تو خود بخوان از این مجمل حدیث مفصل ).

4- تخلف کرسنت و فروش ارزان و همراه با رشوه آن به کنار ؛ در جدیدترین دسته گل اهالی تدبیر ؛ کشور ما در دادگاه پرونده کرسنت به پرداخت 65 هزار میلیاردتومان خسارت به امارات محکوم شده و یک پای قصه شخص زنگنه وزیر نفت کشورمون هست.

5- در این مدت کوتاه از حضور دولت تدبیر، 12 هزار میلیارد اختلاس . 650 میلیون یورو رانت و 450 میلیون دلار برداشت غیر قانونی از صندوق ذخیره ارزی ، حاصل زحمات اقتصادی دولت مذکور بوده .

خارج کردن رقیب از صحنه سیاسی با هر ترفندی نشان از ..... هست .





ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/11/11

حاج رحیم احمدی روشن: از پذیرش اعضای دولت در خانه شهید احمدی روشن معذوریم

توافق ژنو مایه ننگ است، مردم را چه می انگارند؟
در مورد اینکه دولت محترم و اعضای آن به دلایل موضع گیری در مقابل عملکرد بد بعضی مسئولین نسبت به صنعت هسته ای و از دست دادن صد و چند کیلوگرم اورانیوم غنی شده 20% و تار و مار کردن نیروهای کلیدی، دانشمند، متعهد و متخصص و همچنین به حراج و رفراندوم گذاشتن سانتریفیوژها که و اعلام اینکه اینها جزء آرمان های ما نیست؛ باید بگویم که خدا می داند که در جهت غنی سازی اورانیوم شهدای این صنعت و بقیه برادران متعهد و مسئول چه زحماتی را متحمل شده اند و اینکه وقتی 5 هزار دستگاه سانتریفیوژ ما به 19 هزار دستگاه ارتقا می یابد درست در زمانی که با چراغ سبز بعضی عوامل فتنه و آقازاده ها ما مورد تحریم کامل استکبار جهانی واقع می شویم.




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/11/10

                                                                   «پاسپورت»

             si65STw0_535.jpg


گفت: مگر دولت تدبیر و امید قول نداده بود که احترام پاسپورت ایرانی را حفظ کند؟


گفتم: البته که قول داده بود و چه قول غلیظ و پررنگی هم بود.


گفت: ولی در مقابل اقدام غیرقانونی آمریکا که از دادن ویزا به آقای ابوطالبی برای حضور در سازمان ملل خودداری کرده بود، دولت خیلی راحت کوتاه آمد و به جای ایستادگی و تاکید بر احترام پاسپورت ایرانی، آقای خوشرو را به جای ابوطالبی معرفی کرد و باعث تحقیر پاسپورت ایرانی شد.


گفتم: اگر سواد داشتی می‌فهمیدی که این از کرامت دولت تدبیر و امید و اعتدال است...


طرف می‌گفت: من صاحب کرامت هستم. به او گفتند: اگر راست می‌گویی به آن درخت بگو بیاید اینجا و طرف بعد از این که چند بار به درخت گفت بیا و درخت از جایش تکان نخورد، خودش کنار درخت رفت و گفت : بدانید که اولیاء کبر و غرور هم ندارند!!!!




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 93/11/8

IMG_0043.JPGIMG_0164.JPG

وعده گاه ما کنون کمپین احمد(ص) می شود     جنگ احزاب است اینک بدر و خیبر می شود

هر دلی را بنگری با عشق احمد(ص) دل شود       گر بگویی نام او ، این دل مطهر می شود

در دفاع از ختم مرسل جان ما بی ارزش است       جان نثار درگهش حقا که سرور می شود

در یمین و در یسار هادی ز کفر اشقیا            هر که باشد عاشق احمد(ص) مکدر می شود




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 93/11/8

وبازهم تاسف....

وقتی سفر ظریف به پاریس، همزمان با اهانت چندین و چند باره نشریه هتاک فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) و حمایت دولتمردان فرانسه از این هتاکی با اعتراض دلسوزان و خیل عظیم مردم در تجمعات سراسر کشور و از جمله مقابل سفارت فرانسه روبرو شد و خواستار برخورد جدی با فرانسه و پوزش دولت از ملت شدند دولت این درخواست‌ها را  احساسی نامید! و ادعا کرد؛ حرف مردم نیست!
پیش‌بینی نتیجه چنین روندی دشوار نبود و آنچه روز گذشته در دیدار نایب رئیس مجلس آلمان با یکی از عناصر اصلاح‌طلب اتفاق افتاد را باید سرآغاز این کژراهه دانست. اظهارات گستاخانه این مقام دست چندم آلمانی در دیدار روز گذشته خود با عارف تعجب‌آور و غیرمنتظره نیست،  بلکه تأسف جدی از همراهی و حضور مقامات ارشد وزارت خارجه و سکوت خفت‌بار آنان در مقابل این مداخلات گستاخانه و بی‌شرمانه است.
دستگاه دیپلماسی کشور باید در برابر مردم پاسخگو باشد که چطور یک مقام اروپایی در تهران برای همه چیز - از انتخابات آینده ایران گرفته تا ورزشگاه‌های کشورمان- تعیین تکلیف می‌کند!
«کلودیا روت» نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان در ابتدای این دیدار خود با محمدرضا عارف که با حضور سیدعلی خرم مشاور وزیر خارجه و اکرمی معاون اداره اول اروپا در این وزارتخانه و همچنین سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران برگزار شد، با بیان اینکه آمده است  تا از تحلیل‌های عارف در زمینه مسائل داخلی استفاده کند، ضمن دخالت آشکار در مسائل داخلی کشورمان گفت: من آمده‌ام تا یک سال مانده به انتخابات مجلس بدانم که در سفر بعدی خود شما از من در چه جایگاهی دعوت خواهید کرد!
وی در ادامه با دخالت بی‌جا در امور داخلی کشورمان ضمن حمایت از فتنه‌گران سال 88 خواستار رفع حصر سران  وطن‌فروش فتنه شده و مدعی شد در این صورت مردم ایران نیز خوشحال می‌شوند!
نایب‌رئیس مجلس آلمان در ادامه این دیدار مجددا به بحث انتخابات مجلس آینده کشورمان وارد شده و با اشاره به جایگاه شورای نگهبان، گفت: من شنیده‌ام که در ایران همه می‌توانند کاندیدا شوند ولی باید از فیلتر شورای نگهبان رد شوند و همینطور شنیده‌ام که برخی نتوانسته‌اند از این فیلتر عبور کنند.
حضور زنان در ورزشگاه‌ها، وارد کردن اتهامات حقوق بشری به ایران و درخواست آزادی یکی از زندانیان فتنه 88 از دیگر مداخلات گستاخانه روت در این دیدار بود.


دیدار با مولاوردی یا جلسه بازجویی!؟


افزون بر این سخنان مداخله‌جویانه و گستاخانه، نایب‌رئیس پارلمان آلمان دو روز قبل دیداری با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشت  و در جلسه‌ای که شبیه به بازجویی از عملکرد حقوق بشری کشورمان بود، به اخذ گزارش از وی پرداخت!
در این جلسه مفصل نایب رئیس پارلمان آلمان درخصوص موضوعاتی جزئی و کلی حوزه زنان، خانواده، قوانین قضایی، پرونده اسیدپاشی در اصفهان و... مولاوردی را مورد سوال قرار داد و وی نیز به جای یادآوری جایگاه قانونی و تذکر این نکته که دخالت در امور داخلی کشورها، خلاف موازین دیپلماتیک است،به این پرسش‌ها پاسخ داد. گویی به مسئول بالادستی خود گزارش می‌دهد!
مولاوردی در این دیدار در پاسخ به پرسش کلودیا روت درباره وضعیت خشونت علیه زنان در کشورمان، بدون یادآوری این نکته که براساس آمار، آلمان شاهد درصد بالایی از خشونت علیه زنان و آزار و اذیت آنان است گفت: خشونت علیه زنان یک پدیده جهانی است و در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و مختص به یک کشور و افرادی با سطح تحصیلات، درآمد و یا دین مشخص نیست!
وی با بیان اینکه «متاسفانه آمار خشونت علیه زنان رو به افزایش و نگران‌کننده است» و افزودن اینکه: «خشونت علیه زنان به اشکال مختلف خانوادگی و اجتماعی در همه کشورهای دنیا ورود می‌کند و ما نیز از کشورهای دیگر مستثنی نیستیم»  به جای ارائه آمار خشونت‌های گسترده علیه زنان در آلمان که با قتل و تجاوز به عنف و دهها جنایت شرم‌آور دیگر همراه است، عملا در اظهارات مورد اشاره با مأمور دولت آلمان همزبانی کرد!
این گزارش‌دهی بی‌ربط به رئیس پارلمان یک کشور اروپایی توسط معاون رئیس دولت یازدهم که به پاسخ‌دهی یک متهم به بازجوی قانونی کم شباهت نیست در شرایطی صورت گرفته که جمهوری اسلامی کشوری مستقل بوده و قرار نیست در سایه وادادگی و احساس خودکم‌بینی برخی کارگزاران آن نایب رئیس مجلس یک کشور اروپایی که از قضا کشورش مصداق بارز نقض حقوق زنان و حقوق کودکان و مشهور به نژادپرستی است، واداده و منفعل باشد.

این نکته نیز گفتنی و برای مسئولان سیاست خارجی کشورمان شنیدنی و عبرت‌گرفتنی است که 9 سال قبل - بهمن‌ماه 1384- خانم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفته بود «ایران لیاقت آن را ندارد که برنامه هسته‌ای آن قابل تحمل باشد»!




ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/11/5
« مسجد 72 تن شهید بهشتی محله شهرستان قائمشهر مازندران »

http://www.myuploader.ir/images/ncflluuayctnbb8qwxg.jpghttp://www.myuploader.ir/images/x6mt2f6h2873hxnjvxr.jpg

 14.gifwe love muhammad14.gif
14.gifنَحنُ نُحبُ محمد(ص)14.gif
14.gifما محمد (ص) را دوست داریم 14.gif



ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/11/3
« پیام ولی امر مسلمین جهان به جوانان اروپا و آمریکا در پی حوادث اخیر در فرانسه»

آیا تاکنون پیام اسلام را از منبعی جز رسانه ها دریافت کرده اید؟/اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند/ چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیر آگاه شود؟/ شناخت مستقیم و بی‌واسطه از اسلام به دست آورید

رهبر معظم انقلاب در پی حوادث اخیر در پیامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فرمودند: در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام به دست آورید. 

 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393110202890473.jpg
 
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
 
حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟

شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.

خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟

من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.
 
سیّدعلی خامنه‌ای
1393/11/1
 



ارسال توسط روح الله حسنی
تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/11/2

               اخباری از جنس تدبیر و امید در چند روز گذشته!!!!!

1- دولت یازدهم تاکنون از انتشار بیانیه برای تسلیت گفتن به حزب الله و سپاه پاسداران به خاطر شهادت سردار الله دادی و جمعی از نیروهای مقاومت خودداری کرده است. در ماجرای مرگ مرتضی پاشایی، خواننده جوان موسیقی پاپ، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی حسن روحانی پیام تسلیتی را از طرف دولت جمهوری اسلامی منتشر کرده بود.

2-اوباما : توافق جامع هسته ای با ایران ، امنیت آمریکا و اسرائیل را تامین می کند ..... همه گزینه ها روی میز است.

3- سفر ظریف به فرانسه بعد از توهین بی شرمانه نشریه شارلی فرانسه به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام و حمایت دولت خبیث فرانسه از این اقدام موهن .

4 - گزارش جدید آمانو نشان میدهد که به یک باره و بدون دریافت هیچ گونه ما به ازایی، طرف ایرانی بیش از 2700 کیلوگرم از اورانیوم 5 درصد خود را به اکسید تبدیل کرده است. احتمالا قیمت پیاده روی یک ربعه با جان کری بود.

5-متلاشی شدن سازمان فضایی ایران و تقسیم آن بین وزارتخانه های متعدد.... البته بعید نیست بخشی از امتیازات مطالبه شده غربی ها از ظریف در مذاکرات باشد!!

6-پیادروی ظریف با کری در جریان مذاکرات و هم زمان با حمایت آمریکا از نشریه شارلی . جان کری : هی ظریف دو تا کوچه پایین تر قهوه خونه داره ....پول چای قلیون هم باتو....ظریف : نوکرتم کری جون تو فقط منو به غلامی قبول کن و لبخند بزن من چای قلیون که خوبه کل هسته ای و .... اصلا همه دانشمندان هسته ای رو جلو پات قربونی میکنم ... لبخند تو خلاصه خوبی هاست کری جون...


7- سفارت فرانسه در ایران در اقدامی بی شرمانه اخذ پاسپورت فرانسه برای بانوان ایرانی را منوط به ارائه عکس بی حجاب عنوان کرد . البته هنوز عکس العملی از سوی اهالی تدبیر دیده نشد . ضمنا یادآور می شویم که جناب روحانی قرار بود عزت رو به پاسپورت ایرانی برگردونه که خودش در گرفتن ویزا برای حمید ابوطالبی نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل؛ از طرف آمریکا وامانده.

8- همزمان با اجرای موفق رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران واذعان دوست ودشمن به موفقیت این رزمایش و اعتراف به قدرت نظامی ایران اسلامی ؛ ریس جمهور در سخنرانی عجیب در بیست و نهمین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر کشاورزی ، گفت : "بعضیها فکر می کنند اقتدار تنها به افزایش برد موشک است!!!!!.... پس تو خنده ها و قهقه های نابخردانه ظریف در مقابل اخم جان کری هست !!!!!

آقای روحانی تو خود قفلی بر بسیاری از درهای باز این مملکت شدی !!!!

           




ارسال توسط روح الله حسنی