سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد بازدید :  
تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/11/2

               اخباری از جنس تدبیر و امید در چند روز گذشته!!!!!

1- دولت یازدهم تاکنون از انتشار بیانیه برای تسلیت گفتن به حزب الله و سپاه پاسداران به خاطر شهادت سردار الله دادی و جمعی از نیروهای مقاومت خودداری کرده است. در ماجرای مرگ مرتضی پاشایی، خواننده جوان موسیقی پاپ، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی حسن روحانی پیام تسلیتی را از طرف دولت جمهوری اسلامی منتشر کرده بود.

2-اوباما : توافق جامع هسته ای با ایران ، امنیت آمریکا و اسرائیل را تامین می کند ..... همه گزینه ها روی میز است.

3- سفر ظریف به فرانسه بعد از توهین بی شرمانه نشریه شارلی فرانسه به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام و حمایت دولت خبیث فرانسه از این اقدام موهن .

4 - گزارش جدید آمانو نشان میدهد که به یک باره و بدون دریافت هیچ گونه ما به ازایی، طرف ایرانی بیش از 2700 کیلوگرم از اورانیوم 5 درصد خود را به اکسید تبدیل کرده است. احتمالا قیمت پیاده روی یک ربعه با جان کری بود.

5-متلاشی شدن سازمان فضایی ایران و تقسیم آن بین وزارتخانه های متعدد.... البته بعید نیست بخشی از امتیازات مطالبه شده غربی ها از ظریف در مذاکرات باشد!!

6-پیادروی ظریف با کری در جریان مذاکرات و هم زمان با حمایت آمریکا از نشریه شارلی . جان کری : هی ظریف دو تا کوچه پایین تر قهوه خونه داره ....پول چای قلیون هم باتو....ظریف : نوکرتم کری جون تو فقط منو به غلامی قبول کن و لبخند بزن من چای قلیون که خوبه کل هسته ای و .... اصلا همه دانشمندان هسته ای رو جلو پات قربونی میکنم ... لبخند تو خلاصه خوبی هاست کری جون...


7- سفارت فرانسه در ایران در اقدامی بی شرمانه اخذ پاسپورت فرانسه برای بانوان ایرانی را منوط به ارائه عکس بی حجاب عنوان کرد . البته هنوز عکس العملی از سوی اهالی تدبیر دیده نشد . ضمنا یادآور می شویم که جناب روحانی قرار بود عزت رو به پاسپورت ایرانی برگردونه که خودش در گرفتن ویزا برای حمید ابوطالبی نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل؛ از طرف آمریکا وامانده.

8- همزمان با اجرای موفق رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران واذعان دوست ودشمن به موفقیت این رزمایش و اعتراف به قدرت نظامی ایران اسلامی ؛ ریس جمهور در سخنرانی عجیب در بیست و نهمین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر کشاورزی ، گفت : "بعضیها فکر می کنند اقتدار تنها به افزایش برد موشک است!!!!!.... پس تو خنده ها و قهقه های نابخردانه ظریف در مقابل اخم جان کری هست !!!!!

آقای روحانی تو خود قفلی بر بسیاری از درهای باز این مملکت شدی !!!!

           




ارسال توسط روح الله حسنی